Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Τα φαινόμενα
Δεν γνωρίζω αν αυτό που γνωρίζω είναι αληθινό. Για να μπορέσω όμως να ζήσω αποδέχομαι ως αληθινό αυτό που νομιίζω ότι είναι αληθινό. Όχι διότι είναι όντως έτσι αλλά διότι μου χρειάζεται να υποθέσω ότι είναι έτσι.
Δεν έχω τη δυνατότητα ως άνθρωπος να γνωρίσω αυτό που Είναι έτσι όπως είναι, γι' αυτό και δεν αγωνίζομαι μάταια να ανακαλύψω γνωστικά αυτό που όντως υπάρχει.
Αντικειμενική πραγματικότητα δεν σημαίνει αληθινή πραγματικότητα αλλά αντι-κείμενη φαινομενικότητα. Πρόκειται γι' αυτό που βρίσκεται απέναντι από τη γνωρίζουσα συνειδητότητά μου και φαίνεται ως αληθινό. Αναπόφευκτα έχω να κάνω με αυτή την αντι-κείμενη, φαινομενική πραγματικότητα.
Ευτυχώς για μένα αυτή η αντι-κείμενη φαινομενικότητα διέπεται από ορισμένους κανόνες. Ανακαλύπτοντας αυτούς τους κανόνες μπορώ να προβλέπω με υψηλή στατιστική πιθανότητα την πορεία και την έκβαση των γεγονότων ώστε να συντονίζω τη δράση μου με τη ροή των πραγμάτων.
Δίνω μεγάλη προσοχή στους κανόνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: